Plaćanje i dostava

Cijena dostave je podijeljena u dva razreda:

  • vrijednost narudžbe do 500 kn – 40,00 kn
  • vrijednost narudžbe iznad 500 kuna – besplatna dostava na području RH

Napomena: navedene cijene dostave i pogodnosti vezane uz iste vrijede samo za dostavu za područje Republike Hrvatske.

Osim online, Kupac proizvode može naručiti i telefonski. Prodavatelj će narudžbu Kupca preuzeti putem telefona na broj 01/ 4827-778, radnim danom, od ponedjeljka do petka, od 9 do 19 sati. Kupac može i osobno kupiti proizvode u MySkin cosmetics d.o.o. Ulica grada Vukovara 284 D/4.

U slučaju nemogućnosti redovne dostave na adresu Kupca koju je isti naznačio, Kupac sam snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu, ovisno o tome koje je podatke Kupac naveo Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.

Troškovi uporabe sredstava daljinske komunikacije

Prodavatelj nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.

Uvjeti i rokovi plaćanja, isporuke robe i vrijeme isporuke robe

Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem izbornika i popunjavanjem elektroničkog obrasca. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili neregistrirani korisnik. Proizvod se smatra naručenim kada kupac izvrši cijeli postupak narudžbe.

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:

  • E-bankingom
  • Općom uplatom
  • Pouzećem
  • Kreditnom karticom (MasterCard®, Maestro®, Visa®, Premium Visa®)

U slučaju plaćanja kreditnom karticom, općom uplatom i e-bankingom uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u e-mail poruci kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen.

U odnosu na plaćanje kreditnom karticom Prodavatelj ističe da je sustav kartične naplate integriran na stranicama. Nakon odabira plaćanja "Karticom" otvorit će se polja za upis podataka o kartici. Podaci o kartici i vlasniku ne čuvaju se na serverima Prodavatelja. Kupnja je obavljena nakon uspješne autorizacije kartice. Ako sustav odbije autorizirati kartično plaćanje, potrebno je odabrati neki od alternativnih načina plaćanja. O uzrocima odbijanja kartica Prodavatelj nema podatke, a oni mogu biti tehničke ili poslovne prirode.

U slučaju da Kupac želi platiti gotovinom, potrebno je odabrati plaćanje pouzećem. U tom slučaju dobro je imati pripremljen točan iznos kako bi primopredaja bila brža.

Ako kupac ne dobije obavijest o sklopljenom ugovoru nakon završenog procesa naručivanja sugerira se provjeriti:

  • Je li poruka završila u Junk/Spam folderu
  • Je li kupčev mailbox pun

U slučaju da uplata ne bude izvršena u navedenom roku, Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati izvan roka isporukom kupljenih proizvoda, a ako ne bude mogao izvršiti isporuku iz opravdanih razloga, ugovor će se jednostrano raskinuti i izvršit će se povrat uplaćenih sredstava.

Ako je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, Prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda. Račun za narudžbu dostavlja se u pošiljci, zajedno s proizvodom.

Naručeni proizvodi isporučuju se na cijelo područje Republike Hrvatske te unutar i izvan Europske Unije. Isporuka se obavlja GLS službom na području Hrvatske i DHL službom izvan Hrvatske i izvan EU.

Isporuka će uslijediti najkasnije u roku 15 radnih dana od vidljive uplate na računu Prodavatelja. Ako se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvoda više nema ili trenutno nema na zalihi, Prodavatelj je dužan o tome odmah obavijestiti Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novca ili pristati na naknadni rok isporuke. Svi naručeni artikli nastojat će se isporučiti u jednom paketu. Ako to zbog stanja zaliha nije moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljki.

Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.

Sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 19 sati se obrađuju najkasnije dva dana od primitka narudžbe. Narudžbe zaprimljene petkom, subotom i nedjeljom se obrađuju u sljedećem tjednu, najkasnije do utorka. Nakon što se proizvod isporuči dostavnoj službi, na e-mail adresu/tel. broj Kupca bit će poslan broj pošiljke kako bi se na mrežnoj stranici dostavne službe mogao pratiti njezin status nakon otpreme. Nažalost, Prodavatelj nije u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe. Za svaku pošiljku Kupac ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke.

Na otoke koje pokriva GLS služba, roba će biti isporučena prema rasporedu iz tablice, a na sve ostale otoke koje ne pokriva GLS, Prodavatelj robu šalje putem HP-a.

Ako se proizvod koji je upućen Kupcu vrati jer dostavna služba nije uspjela izvršiti dostavu, Kupac će o tome biti obaviješten e-mailom te će mu biti ponuđene sljedeće mogućnosti:

  • da se naručeni proizvod, na zahtjev Kupca podnesen e-mailom, ponovo dostavi na adresu Kupca odnosno primatelja
  • da naručeni proizvod preuzme osobno na adresi Myskin cosmetics uz prethodni telefonski dogovor o terminu preuzimanja.

Ako Kupac u roku od 3 dana ne odgovori na upućeni e-mail od strane Prodavatelja i odabere jednu od gore ponuđenih mogućnosti, odabrani proizvod bit će upućen na adresu Kupca dostavnom službom redovnim putem.

Kada Prodavatelj putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu, Kupac je dužan preuzeti naručeni proizvod potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen.

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti iznos za visinu troškova dostave i ostale manipulativne troškove iz cjenika dostave od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene.

U rokove isporuke ne računaju se:

  • dan prijema narudžbe/zahtjeva
  • vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca
  • vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije odgovoran
  • neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka.

U slučaju da se naručeni proizvod plaća pouzećem, Prodavatelj će pristupiti isporuci proizvoda prema gore navedenim rokovima koji teku od potvrde narudžbe, a Kupac je dužan izvršiti uplatu prije neposrednog preuzimanja proizvoda.

Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti putem sljedeće poveznice: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooselanguage

To znači da ako naiđete na neki problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda i sl.) svoj prigovor možete podnijeti putem gornje poveznice.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.